DØØØØØD!!!!!!

Hej på er alla igen.....

vill bara børja med att hælsa grattis till min kusin bruno!!!...gaaaaaaleeet supande igår.....

ok ok....ska berætta om gårdagen dårå....

 05.00 o chala vakna åter igen før att dra o jobba EN LØRDAAAAG!!!!!....fyyy faaaaaan d finns nog inget værre....men men...som jag brukar sæga...-vad gør man inte før pengar.....iaf....jag drar till jobbet o kænner direkt att d kommer vara en lååång dag....jag børjade næmligen kl 6 o skulle sluta kl 18......iaf har inget spec att berætta från jobbet...va skiiit trøtt bara o kænde att jag bara ville dra hem o sovaaa men fick jag d?..NEEEEEJ!!!.....jag slutar jobbet o rusar till bilen før att skynda mig hem....e hemma på 15 min tar en dusch på 15 min o sticker ivæg till brunos fødelsedag....sjuuuukt hur mycke bolivianer dricker asså....d måste vara nåt sjukt me deras lever asså.....eller så kanske dom e som kossor men ist før o ha flera magar har dom flera levrar.:P..hahaha....

hemma hos bruno børjas d lite lugnt med lite mat o en eller två øl till maten.....sætt trevligt faktiskt....d enda som va lite negativt va att jag var så sjukt slutkørd efter jobbet o kænde att jag bara ville sova.....men va faaaaan dååå...d e inte varje dag min kusin fyller år så jag pressade in några biror før att komma igång......efter 4 øl kænde jag faktiskt att jag børjade komma igång o trøttheten børjade så småningom glømmas bort.....

Då va man igång dåå.......så kom min typiska festreplik......IN I DIMMAAAAAAN!!!!!!!......jag kænner att jag blir lite svullen och ber kusinen om en grogg istællet før øl.....sjælvklar sæger han o dyker 3 sekunder senare upp med bolivianernas heligaste o mest uppskattade dryck nåågonsiin...CASA REAL!!!!!!UUUUUUUUFFFT....jag passade på o ta farvæl av folket medan jag fortfarande var vid medvetandet o sedan gav jag mig på flaskan....FYYY FAAAAAN SÆGER JAG BARAAA...FYYYY SAAATAAAANA PERFENE..:P jag vaar sååååå fullllll....

*ettan kom och jag kænde att jag var på G....
*tvåan kom och jag kænde att jag ville ha mer.....
*trean kom och jag børjade sjunga....
*fyran kom och.........GUITARREEEN DYKER UPP!!!!!.....d va som allsång på skansen fan.....sjælvklart drog man klassikern (ave de cristal) och kaos utbrøt!!!!!!   ES EL CORAZOOOOOOOOOOOOOOON...COMO UN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVE DE CRISTAAAAAAAAAL!!!!...magiskt sæger jag bara....
*femman kom och guitarren tas børt før ett øgonblick o d blir riktigt djupa o melankoliska samtal mænniskor emellan...
*sexan kom och så kommer vaningen.....-chala læsken e sluuut efter den hær drinken!!!!!......jag dricker upp drinken o sæger.............EN TILL UTAN LÆÆÆÆÆSK!!!!


efter d kom 7:an 8:an 9:an o sen vet jag inte vad som mer hænde den kvællen...jag minns bara att jag vakna i min sæng HEEEEELT FØRSTØØØØRD....som vanligt....o kommer ihåg att d e fars dag....lite pinsamt att dra till farsan i d tillståndet som jag befann mig i.....men man måste juh fan gratta farsan juh......gick dit åt gott, snacka lite me farsan o nu e jag tbx i mitt hem o e lite halvt i koma!!!!.......men men....palla faktiskt inte skriva mer gott folk....ni får ha d bæst o skøt om er så hørs vi....;)

CALL ME!!!..:P....puss o kram chala e i koma!!!

Kommentarer
Postat av: karine

HAHHHAHA SÅ SJUK DU ÄR CHALAA!!!! hahhahahahahahhahahahahha

2008-11-09 @ 19:01:37
URL: http://kariiine.blogg.se/
Postat av: jelly

hahahhha...komo siempre ..ahahha

du ska vara glad att du kommer ihåg ngt iaf...och att du framför allt kom ihåg att det var fars dag..+ i kanten ..

kram jelly

2008-11-10 @ 17:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0