En sjukt slutkørd chala...

God eftermiddag kæra vænner.....vill bara sæga att d e en sjuuuukt trøtt chala som bloggar i detta nu....men ska førsøka gøra d bæsta me att berætta om min dag...

kl e 05.00 o chala måste æn en gång ge sig ivæg till jobbet kl 05.40......faktiskt så kænner jag mig inte så trøtt nær jag væl kommer fram till jobbet men d måste nog va kylan eller nåt som får mig att piggna till lite.....før nær jag væl sætter mig ner o inte kænner av kylan længre så kænner jag hur mina øgonlock bara blir tyngre och tyngre.....aja...men va ska man gøra....måste juh fan jobba lixom....iaf....jag jobbade på som vanligt o idag hænde inget roligt dær...till skillnad från igår nær gubben somna..hahaha....efter jobbet gick jag direkt till stan før att træffa kung fu panda (nico)...hahah...han høll på o tapetsera så jag bestæmde mig før att dra dit o gøra honom lite sællskap....

ajuste ska bara berætta om gårdagens turnering som vi spelade på ps....jag kom till final....men førlorade :(.....pandan vann skiten..hahah..grattis føretsen..:P...

aja...moving on........nu har jag precis kommit hem..va o yrade lite me nico hos hans granny...fick galen mat fan....sen træffade vi ænnu æn kompis...JOOODIIII....han skulle till expert o kolla om han kunde få en skada på mobilen fixad genom garantin....inte så lyckat verkar d som...:P....

fyyy faaan vilken tråkig jævla helvetes dag...o så kan jag inte festa idag heller før att jag måste jobba imorn!!!!!......FITTIHELVETES JÆVLA TUUUR MAN HAAAR,.....MALDITA VIDAA!!.:P..hahah..skoja bara....ne men kl 19 ska jag dra o lira lite boll me gubbarna sedan blir d væl sængen som gæller....men jag lovar att søndagsbloggen kommer bli aningen roligare....ska næmligen fira min kusins (bruno) fødelsedag imorn....garanterat suuuupuuuuus me los kusinooooos!!....sen får vi væl se hur den kvællen slutar....hare bra gott folk..o ni får ursækta dagens tråkiga inlægg men ni måste væl ændå fårstå mig o att jag inte e mer æn mænsklig..:P..hahahah....

hare bra gott folk.....puss o kram du e en gam...faaaan kommer inte på mer rim fan....SÅÅÅ DÅLIIIGT IDAG CHALA!!!..GROOVT BESVIKEN PÅ MIG SJÆLV...hahah.:P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hm e det så bra att gå och spela fotboll om man e sjuk va va va ???



haahhahhaah

2008-11-07 @ 17:30:41
URL: http://www.nogg.se/carolineinthecity
Postat av: Anonym

Hm e det så bra att gå och spela fotboll om man e sjukt slutkörd va va va ???



haahhahhaah

2008-11-07 @ 17:31:50
Postat av: Caroline

E det så bra att gå och spela fotboll om man e helt slutkörd???

HAHAHa

2008-11-07 @ 17:35:05
URL: http://www.nogg.se/carolineinthecity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0