GRYYYMT...:P

Shululuuu gott folk...

shiiiiit....har haft 1 inlægg på min blogg o har fått 2 kommentarer...SHIIIIIT D E GRYYYMMMMMTTT!!!!....har redan dubbelt så många kommentarer æn inlægg juh....:P....skoja.:P

ajaa...vad har jag att berætta idag då?.....fåseeeee......skrev juh trots allt mitt senaste inlægg ganska sent igår kvæll juh...så d har inte hunnit hænda spec mycke tills nu.....men kan væl berætta lite om min dag ændå....inte før att d e spec intressant men ændå juh...d e juh trots allt en blogg liksom..:P

tosdag 6 november........05.00 och væckarklockan ringer.....pallaaaaaa!!!!...inte ens solen har hunnit vakna sådær dags juh.....aja upp stiger chala ur sængen o førsøker hitta nåt att kæka till frukost.....drar fram brødet, øppnar kylskåpet och ser att d e heeeeeelt tooooomt....va faaaaaaaan man kan væl inte kæka bara brød till frukost juuuh....ingen ost, ingen skinka, ingen salami....VAAAAA I HEEEEELVVVVEEETEEEE!!!!!....ajaa....d blev iaf ett glas mjølk med brød..hahaha...kændes lite som att jag satt i finkan eller nåt......eller jag vet juh inte vad fångarna får till frukost men d e så jag kan tænka mig att en frukost ser ut i fængelset....o om d inte e så i finkan så borde d fan va sååå!!!!.....o dom borde inte ens få mjølk......VATTEN SKA DOM HAAAAA!!!!..:P.....om dom e skyldiga till brottet dom dømts før iaf....finns juuh oskyldigt dømda oxå....dom borde typ få en buffè eller nåt.......ajaa...nu kænner jag att jag kom av mig....

vart va jag nu igen.....ajuste......så nu har jag kækat min "frukost" om man nu kan kalla d før frukost....sedan var det bara att borsta tænderna o sedan bar d ivæg till jobbet.......HAHAHAHAHA....kom på en rolig grej..men kommer så småningom till d...jag kom till jobbet o d fanns inte spec mycke att gøra....packa lite fibervæv osv osv....same old same old......skar mig på en sax......inte værldens djupaste sår men ændååå.....a cut is a cut..:P......aja...nu kommer d roliga....jag jobbar me en gubbe som e rætt næra pensionen ni vet....o gubben hade klaga heeeeela dagen på att han va trøtt....jag børjar jobbet 06.00 o runt 10 tiden sæger han att han inte orkar mer før att han e føør trøtt....så sæger jag - men gå o lægg dig då....hehe......JAG SKOJJA GUBBFAAAAN!!!!!.......15 minuter senare kænner jag att d børjar bli lite stressigt och så kænner jag mig lite ensam vilket kanske var anledningen till att d vart stressigt....GUBBFAAAN HADE GÅTT O LAGT SIG BAKOM EN CONTAINEEER!!!!!......-VAAAA III HEEEELVEEETEEEEEEEEEE LIGGER DU O SOVER CHRISTEEER!!!!!....hahahaha.....asså d va føøøøøøør komiskt....han låg som ett litet barn fan...men var bara tvungen o væcka honom....men nu e han skyldig mig en powernap på jobbet....d roliga va att nær han vakna hade han dregel på trøjan..hahahaha....ajaaa.....han kom o hjælpte till och stressen avtog så småningom,,,,dagen rullar på och jag drar hem från jobbet utan att något spec hænt....

nu e jag hemma och har lite tråkigt....ska dra till en kompis o spela ps turnering...han hade tydligen køpt ett nytt spel....får se hur d går på turneringen...pes 9 e spelet om ni undrar....ajuuuste.....FITTIHELSKOTTA jag ska jobba på lørdaaa.:(.....men va fan gør man inte før pengarnas skull...


så nu ræcker d me skrivandet....ajuste en sak till bara...skriv era namn nær ni kommenterar fan..vill veta vem som læser juh....:P......så enough is enough.....puss o kram gummipastej....hahahaha..den va bra..:P

Kommentarer
Postat av: Fiisen :)

vilken dag på jobbet döö :P blev riktigt suktad av din frulle där med ett tag haha Puss / fiisen

2008-11-06 @ 21:44:33
Postat av: lollipop!

gullig gubbe!!!

2008-11-07 @ 02:19:32
Postat av: karoline

haha kom in på din blogg,

du är allt rolig du!

2008-11-07 @ 02:20:08
Postat av: Ecaterina

HAHAHA sköön gubbe xD!!

2008-11-07 @ 18:57:52
Postat av: Jelly

hahahha...så jävla skön du e!!!

viktigt att man har kul på jobbet...eller not???

2008-11-09 @ 16:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0