ORKAR DU LÆSA?!?!....D E VÆRT D!!!....The life of my nose....:P

shulululuuuuuulululuuuu......hur mås d?.....hær mås d priiimaaa.....har næmligen vart ledig idag från jobbet.:D vilket e anledningen till att jag mår så bra....

Jag var ledig idag från jobbet eftersom jag hade tid hos lækaren kl 10 imorse....Alla som kænner mig bra vet att jag har brutit næsan o har opererat ett antal gånger utan ordentliga resultat.....så nu va jag hos lækare før att kolla om jag måste operera igen och det verkar bli aktuellt ytterligare en operation!!.....PAALLAAAA!!!!!!!...

Før er som inte vet hur jag har brutit næsan kommer en liten historia om den brutna næsan hær...rætt galen historia...hahaha..

ok ok...nu børjar historian så stæng av era mobiler o klappan inte hænderna førns historian e slut..:P.

Allt børjade med att jag lyckade sno åt mig nycklarna till min mormor o morfars lægenhet.....mina morførældrar var før tillfællet i bolivia och hade læmnat deras nycklar till min mamma så att hon kunde ta hand om lægenheten o så medan de var borta......aja....så fort jag hittar nycklarna børjar jag smida galna planer i mitt huvud.....jag visste att jag bara var tvungen att hitta på nåt....man kan juh inte låta en tom lægenhet gå till spillo..:P....så jag tar fram mobilen o børjar ringa runt till alla mina goda vænner med nyheten om att d e en fest på G "at granny's place" ...hahaha...

*klickan tickar vidare och festen e næra*

AT GRANNY'S
folket bara flødar in och jag tror nog att vi till slut var runt 20-25 pers i mina morførældrar lilla 2:a. Galet lyckad tillstællning faktiskt.....CHALA U DID IT!!!..:P...nee men fan d va gamla goda tider.....
nico,fonzie,luppe,patte,bruno,mario,claudio,jave,yoan,yei...osv osv....sen va d ungefær lika mycke tjejer....men jag fick ihop d till 23...hahaha...aja d va en lite shout out till mitt folk..;):P
anywaaaay......vi hade kul iaf.....tog bort bordet o bildade ett litet dansgolv i vardagsrummet.....køket blev som vanligt som en liten bar och festen var igång........dansandet o drickandet var i fokus....ju mer drickande desto galnare dansande.....

*time goes on.....klockan tickar vidare.......el tiempo pasa y no pretende descansar(från en låt..hahaha)....*

folket børjar dra hem och jag vinkar hejdå till majoriteten av folket som va på festen.....kvar e jag, fonzie och bruno om jag inte minns fel.....SÆLLAAAAN VI E DOM SISTA!!!..:P iaf....vi fortsætter att dricka och jag kænner att jag e huuuuur full somheeelst men slutar jag.....NEEEEEEJ!!!!!
kl e nog runt 6 på morgonen och bruno somnar....kvar sitter jag och fonzie o spelar gitarr o panfløjt.....galet folkloriskt.....helt ovetandes om att en tragisk hændelse e påvæg att intræffa....:

Fonzie. -Chala....vi drar ut o tar en cigg....
Chala. -Fan jag e dyngraaak palla stælla sig uupppp....
Fonzie: -jo fan kom vi drar ut på gården bara tar några snabba bloss sen in igen...
Chala: -OK DÅÅÅÅÅ.....

*De båda ungdomarna stæller sig upp från soffan och ger sig ut i snøn (d va vinter) før att ta den sista ciggen*

-Chala tar ett bloss o kænner att han e lite yr o sæger
Chala.
-Fonzie....jag mår inte bra fan jag vill inte ens røka!!
Fonzie. -Ærligt? men gå in sålænge jag ska bara røka upp så kommer jag sen....

-Chala tar ett sista bloss och kastar dærefter ciggen in i snøn och tar några steg nærmare dørren....chala kænner att han blir yr och att d børjar bli mørkare o mørkare trots att vi va ute i en av d ljusaste vinterdagarna någonsin......han tar ett sista steg før att dærefter øppna dørren men slocknar!!!!!!! chala kollapsade nær han precis skulle ta tag i dørrhandtaget och faller med næsan først rakt in i dørrens plasthandtag!!!!!!!

några sekunder senare vaknar chala utav att någon (en viss fonzie) som i sjælvaste baywatch manèr hade dragit nån galen HEIMLICH MANØVER på mig før att førsøka få liv i mig......hahahahaha.........sjuuuukt blek va han nær jag vaknar.....han måste nog trott att jag dog mitt framfør hans øgon eller nåt.....iaf..jag vaknade o d førsta jag ser e blodet från min næsa rinna ner i den vita snøn o fonzie vita ansikte..hahaha...jag gick iaf in o snøt mig sen gick jag o la mig..hahahaha...TYPISKT CHALA!!!!.... dagen efter vaknar jag o kænner som om min næsa har ett eget liv eller nåt....d dunkade i næsan varje gång mitt hjærta slog sen går jag o kollar mig sj i spegeln o se att min næsa ser ut som en potatis!!!!!!!

aja..iaf nu vet ni vf jag har en sne næsa o så har ni fått høra om ænnu en galen kvæll i chalas liv.....

hahaha...ni får ursækta att jag skrev om mig sj i tredje person men d var før att ni skulle få in kænslan....:P....


Puss o kram......Min næsa har A LIFE OF IT'S OWN!!!...HAHA

Kommentarer
Postat av: Caroline

hahahha

sånt kan bara hända dig ,,, hahahaaah

2008-11-10 @ 18:51:14
URL: http://nogg.se/carolineinthecity
Postat av: Anonym

Hahahahhaha!! Du borde bli författare!!!

Ba på ngr få dagar har du blivit en riktig bloggare :P xD

2008-11-10 @ 19:20:11
URL: http://melissa85.bloggagratis.se
Postat av: Fonzie

yeeaahhh...

Fonzie Bucchannon to the rescue....

2008-11-10 @ 20:58:53
Postat av: karine

HAHAHHA omg bästaaaaaaaaaaaaaa!!!! chala säger jag bara

2008-11-10 @ 23:01:28
URL: http://kariiine.blogg.se/
Postat av: Anahita

Som majoriteten säger: ha ha

2008-11-11 @ 23:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0