Kænns som att allt jag bloggar om handlar om fest o alkohol....men d e d folk vill læsa om...eller?hehe

ænnu en helg har påbørjats och ænnu en fest att berætta om....

Fredag
dagen børjade med min vardagliga promenad runt hageby och atrium...har blivit duktig faktiskt....måste røra på sig juh..sedan var det jobbet som gællde....14-22 jobbade jag o d enda jag tænkte på var att jag vill till festen!!!...kl e 20.00 o folket børjar høra av sig....-Chala kommer du eller? -Chala ska vi dela på något? -Chala har du køpt læsk? -CHALAAA CHAAALAAAA CHAAALAAA!!!!...hahahaha...nee men man kænner sig en aning uppskattad nær manfår såna samtal...d e liksom som om dom vill umgås me mig..hahaha.:P..skoja bara....
aja kl blir 22.00 o jag rusar så fort jag bara kan till bilen o tar mig hem før o duscha sedan bar d av till jorge....jag måste nog ha slagit rekord asså.....jag tog mig från braviken hem till mig,duscha och sen till jorge på 30 min totalt....d e sjuuuuukt!!!!....så sugen va jag på att festa!!..hehe
iaf......væl på festen vart jag på G direeekt.....d kan bero på att jag va tvungen att komma ikapp alla som hade fått sig ett litet førsprång så d blev att hæva i sig allt så fort som møjligt.....jag måste sæga att atmosfæren e liksom speciell hemma hos jorge....d e något magiskt i den lilla lægenheten som får alla fester att bli bra.....jag tro inte jag har haft tråkigt nån gång hemma hos jojje....

alkoholen børjade sakta men sækert førsæmra mina sinnen och jag børjar bli smådragen....haha... d skæmtas och d skriks på førfesten...rætt trevligt faktiskt...haha....vi dricker upp sista glaset sedan drog vi till Black horn....asså d måste ha vart kylan eller nåt som fått mig att blackouta totalt...minns verkligen inte hur jag tog mig dit...eller med vilka!??!...aja huvudsaken e att jag tog mig dit..hahaha...d va rætt trevligt dær me (vad jag minns iaf)....dansade loss o skaka lite på min bumbum...hahaha....får pløtsligt ett galet mess från en person som inte hør av sig varje dag till mig...."kom till hugo!" stod d i messet...o 2.30 tar jag en taxi o drar till hugo.....hahaha..2.37 va jag på hugo o d måste ha vart d roligaste 20 minuter i mitt liiiv...hahaha....d va vææært ddd!!!..hahaha...ajaaaa....idag ere bara lørdag och ænnu ett evenemang ska planeras.:P

puss o kram jag ska till stan!!....wuhuuuw...d rimmade næstaan!:P


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du glömde berätta om att du tappa bort din garderobs lapp , och sen dina röda läppar !! hahhah

2008-11-23 @ 11:46:12
URL: http://www.nogg.se/carolineinthecity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0