Måste bara ta upp d hær...

fick nyss høra ett av d galnaste ordspråken någonsiiin..hahahaha....eller jag vet inte om d officiellt kan kallas før ordspråk eftersom d kom från min tio toño...men han borde fan bli ordspråksuppfinnare eller nåt.....før d han sæger e bara føøøør galet......føljande exempel på ordspråk har min tio toño patent på....

1. Den som gør mål kan spela fotboll..........    vf han sa d har jag faktiskt ingen aning om...før vi snackade om dans..:S..haha

2. Nickar man i stolpen blir det inget mål.....kanske.......       Han fortsatte med fotbollstemat trots att vi pratade om dans....hahaha

3. Vill man vara fin ska man æta frukost.........        HAHAHAHAHA.....asså ere bara jag som inte fattar eller?

4. Kasta inte sten på glashus....den kan kasta tillbaka......     HAHAHAHAHAHAH....

5. DRICKER MAN FØR MYCKE FÅR MAN DIARRÈ!!!!!                     HAHAHAHAHHAA..AASSSÅ D FINNS INGET SOM E MER SANT ASSÅ!!!...skoja....NOT...hahahahahaha....o han sa d sjukt roligt som bara han kan sæga d......men d va bara något jag var tvungen att dela med mig....


puss o kram.......eeeehhh du e gay..WUHUUUUW DÆR SATT DEN!!!!


Kommentarer
Postat av: karine

vill man vara fin så ska man äta frukost wuajajajjajajajajajajaj xD! bästaaaaaaaaa

2008-11-09 @ 21:22:37
URL: http://kariiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAA du e sjuk Chala!

2008-11-09 @ 21:26:16
Postat av: Caroline

haha kör han fortfarande med sin

Den som gör mål kan spela fotboll..........



den uppfann han i tinku tävlingen .. hahhaha

2008-11-10 @ 15:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0