Ænnu en galen helg i chalas liv.:P

SHULUULUUUUUU.....allt bra me er?...hær e d faktiskt helt ok....då vare dags att berætta lite om hur min helg har vart då....då kør vi...

Fredag:
Dagen børjar som vilken annan dag somhelst....jag vaknar jobbar o sedan drar jag hem o børjar planera infør vad som komma skall....jag snackar ihop mig lite me den legendariska YOAN..hehe...o vi kommer øverens om att køpa dricka tsm...kl 19 drar jag o spelar lite fotboll me några kompisar..(by the way...mitt lag ÆGDEEEEEE.) jag lirade till kl 21 sen skyndade jag mig hem før att dra en snabb dusch o sedan møta upp kompisarna før att dærefter dra hem till jorge o festa lossss.:).....dåså....væl hemma hos jorge børja vi lite lungt....jag o yoan va d enda som drack till en børjan...alla andra skulle inbilla sig att dom va oskyldiga nunnor som "inte dricker længre"...hahaha....men d va bara till en børjan...haha....jag o yoan drack iaf o satt o sjøng.....

både jag o han e riktiga romantiker så vi kommunicerar med varandra genom lugna låtar..hahaha....d bæsta va nær vi fick en av d "oskyldiga nunnorna" att børja dricka....Claudio....hahaha...d hade faktiskt gått rætt bra før honom att avstå från spriten....fram tills detta.:
Yoan: Claudiooo drick då før i helveteeeeee
Claudio: nae fan...jag ska inte dricka idag...jag ska lægga ner ett tag
Chala: DU DØØØØDAAAR DEEEEEEN!!!!!.....FAN SKA VI BLI FULLA BY OUR SELVES ELLEEEER?!?!?!?!?!
Claudio: neee fan jag e inte så på G..
Yoan: ok ok....claudioo...jag ska sjunga en låt før dig som kommer gå rakt in i hjærtat på dig..(en riktig sån latino smørlåt som alla sårade o ensamma mæn kan relatera till).....*han børjar sjunga* (americo-almohada)
Claudio: NEEEEEEJ!!!!!...INTE DEEEN LÅTEEEN!!!!!.......CHALA HÆLL UPP ETT GLAAAS!!!!!
Chala: JAAAAA DEEEEEEEEN LÅTEEEEEN!!!!!........JAG HÆLLER UPP TILL ALLAAAAAA!!!!......BOTTEEEEN UUUPP!!!!
Yoan: SERU CLAUDIOO....JAG SA JUH ATT JAG SKULLE FÅ DIG ATT DRICKA!!!

o så gott folk fortsatte vi dricka.......o så har ni fått ett exempel på hur grupptryck kan gå till!..:P..hahaha...

iaf...fredan blev rætt lång..jag tror vi gick o la oss runt 8 om jag inte minns fel...så vakna jag runt 11....skumt att jag inte sov længre..men jag vaknade ændå upp helt ok...ingen baksmælla lr nåt..o endå en rætt hærlig kænsla inombords nær jag vaknade..haha...     d va fredagen iaf...:)

Lørdag:
Lørdan børjar ju me att jag vaknar hemma hos jorge kl 11...vi drar o kækar me grabbarna och dærefter tar jag en 30 minuters promenad hem....allt va liksom bra...vet inte vf jag mådde så bra...liksom allt va helt sjukt..d va inte något negativt typ...vædret va hærligt, jag va lite småfull fortf från dagen innan, jag hade fått i mig den næring jag behøver i form av pizza och det ær helg!!!! d va nog df jag bestæmde mig før o promenera hem..vill liksom ta vara på den hærliga kænslan..haha......iaf....nær vi satt o kæka bestæmde vi oss før att va hemma hos mig...:)...så så blev d...

Vi samlas hemma hos mig o køper 3 flarror o drar igång....fy faan va full jag vaaart!!!!! jag e sååå dræggiiiiiig har jag mærkt..hahaha...lørdagen vare i stort sætt bara jag som va på G...alla andra var nog slitna från dagen innan....eller jooo Jordy va på G men førsvann helt pløtsligt rætt tidigt...runt 1 eller 2 tror jag d va han førsvann....JÆVLA NINJA!!!!DONATELLO!!!!jag fortsatte nog till kl 5....o runt 5 mærkte jag att jag e sååååå dræggiiiiiig......som tur e så va bara claudio o yoan kvar hos mig.....yoan låg redan o halvsov på soffan o claudio yrade nånstans..
nu ska jag berætta vf jag e så dræggiiiig!!!...hahaha
1. Jag slæckte en cigg på min strumpa!
2. Jag spottade i blomkrukorna!
3. Jag tog av mig trøjan och gick ut o røkte i baklongen trots att d e typ 50 minus grader ute!!
4. Jag får inte ut ett enda vettigt ord ur min mun....mummlar to the extreme!! ex: "Jag heter chala och jag ær en galen elefant" blev till "JAG HOTAR CHALA O PAH EN GELEEN FAAAAANT!!!!" o jhur jag vet att jag sa så kanske ni undrar....joo d va nån av mina underbara kompisar som hade filmat mig me min mob!
5. Jag minns inte hur jag somnar o nær jag vaknar o før førsta gången drar på toa mærker jag att jag har tuggummi på mina kalsonger!!!

ASSÅ CHALAAAA DU E EN PÆÆÆRLAA!!!!!!!

puss o kram.......jag e skøøn!!hahaha

Kommentarer
Postat av: Fonzie

fan missa allt de här....

2008-11-18 @ 05:03:13
Postat av: pablo?

Hej blondin-bella!!!!!! va haru köpt för maskara nu då? ere "hookers on ice"

2008-11-19 @ 19:00:29
Postat av: alexandra

hahaha roliii blogg! =D

2008-11-19 @ 23:35:42
Postat av: Anahita

Alltså herreguuuu alkis Chala!! Spara dig till nästa helg för då kommer ja och hälsar påååå :D :D :D

2008-11-22 @ 02:38:24
URL: http://somethingcatchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0