ænnu en tråkig dag...

Hej på er gott folk...

jahopp då vare dags o blogga igen då...har jobbat kvæll idag...børjade kl 14 och slutade kl 22 så jag har inte haft så mycke o gøra førutom jobbet då....man hinner inte gøra så mycke från d att man vaknar till d att man måste till jobbet juh....fan vilket tråkigt liv man har.....kænns som om man bara jobbar.....har børjat inse att allt kretsar runt jobbet typ....jag måste anpassa mig efter hur jag jobbar, nær jag jobbar och vart jag ska jobba....d e inte så kul fan...o sen nær man kommer hem så har man inte mycke o gøra så antingen sover man eller så sitter man bara o kollar på TV.....
    d e stunder som denna som får en att ønska sig att man hade en tjej eller nåt.:S...så att man åtminstone har nån som væntar på en nær man kommer hem o håller en sællskap. aja...nångång blire væl att man hamnar i nåt slags førhållande....eller?....

ajaa..moooving ooon.......har faktiskt gått omkring o tænkt på presidentvalet i USA....sjukt hæftigt att en mørkhyad president kommer att styra "stora starka USA". Men vem e denne Obama egentligen...jag slår vad om att om jag skulle åka till slummen i usa dær 99,9 procent av befolkningen e svarta skulle inte ens 5% av dom kunna berætta før mig vad  Obama står før eller d tankar han har før landets vidare utveckling.....d røstade på honom enbart før att han var svart......
aja...jag tror att vem somhelst skulle kunna gøra ett bættre jobb som president æn vad den nuvarande president har gjort......han har fan fått værlden att se ut som gamla vilda væstern fan dær alla går omkring o skjuter på varann...haha.....

fan har inte mycke o skriva...d va typ d jag gick omkring o tænkte på...inte før att jag e så insatt men d e bara några av d tankar som susade førbi i mitt huvud under dagens lopp....

så sååå va d me d......ey.....ni får gærna komma me førslag om d e nåt spec ni vill att jag ska skriva om....kænner att jag har lite brist på material under veckorna....kommentera.;)..

puss o kram.....eeeehhh......Chala till president....wuhuuuuw!!

Kommentarer
Postat av: Anahita

Här kunde man ju inte skriva ha ha fan..även om ja ville. Det tar emot liksom. Vafan Chala!



Aiit lite förslag: Du kan skriva ett heeeelt inlägg enbart om mig. Snälla Chala det skulle betyda såååå mycket för mig. Ditt antal besökare kommer fördubblas utan tvekan ;) hahahaha

2008-11-11 @ 23:13:02
Postat av: silly goose

hej blondin-bella!

2008-11-11 @ 23:20:16
Postat av: Alina

Godnatt på dig! :)

2008-11-11 @ 23:22:58
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

jaa han är grym!! :)

2008-11-11 @ 23:44:23
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: rirrou dayz

du kan ju skriva lite manligare grejer annars... lr kanske lägga ner bloggandet o ta upp dudegrejer o sen komma tebax o blogga om typ 10 år när du fått erfarenhet om hur de e att ha cojones hahaha skoja bara chalukz ONE LUV!

2008-11-12 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0