Extremt trøtt!

Så va man igång me bloggandet igen....MEN jag bloggar idag ENBART før att jag kollade på CALIFORNICATION igår....d måste vara tidernas grymmaste serie...Handlar om en småarrogant førtfattare som har slæppt typ 1 bog som gjordes om till film..bla bla bla bla...men asså d e inte sj programmet i sig som e bra...d e hans manèr o uppførande mot andra...d e sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt hur grym den snubben e....haha...så jag rekommenderar GROVT att ni ska kolla på den serien...obs. extremt mycke sexscener o tuttar kan komma att visas i denna serie.......en liten varning før den kænslige.:P..haha

Nær jag væl skriver om serier.....Hær kommer en lista på serier jag rankar høgt....och vissa jag rankar lågt.....d finns juh givetvis sæmre serier......alla series som inte e komedi t.ex...hehe

1. CALIFORNICATION....Sjukt bra serie....Længesen jag kænde såhær før en serie..haha...rolig,alvarlig,hæftig,sexig,æcklig AAALLT e va denna serie har....ALLT!..haha..

2. Scrubs...Sjukt rolig serie..o ett STORT plus får dom før att de drar skæmt i denna serie utan att behøva høra folk i publiken skratta skiten ur sig som på andra sitcoms....

3...Vænner..Klassisk! Behøver man sæga nåt mer?....dock stør jag mig på skratten från publiken!!!!

4...2 and a half men.. Huvudpersonen i serien heter juh CHARLIE...behøver jag sæga nåt mer?..hahaha...nee men dom har bra material oxå...lilla ungen e juh skøn som in i frankrike oxå!..haha

5...The Simpsons.. Homer e min idol!....han e så oskyldig o dum.....precis som ett litet barn....o man kan juh inte tycka illa om små barn juh..eller?..haha

6...Seinfeld.. Nu har vi kommit till nedre halvan av listan då...Asså de har avsnitt som e sjukt roliga...o jag førstår att man måste ha en speciell humor før att førstå sig på denna serie...men d e 2 saker som har fått mig att ranka denna serie så lågt...anledning 1: Att det hela tiden ser ut som om att Jerry Seinfeld håller sig før skratt nær han sæger nåt....och anledning 2: Kramers hjærnslæpp nær han kørde ståupp komik o børjade kalla folk i publiken før "NIIGGEEEER"...ok ok..d e lite kul...men man gør inte sånt juh..haha

7...Spin City... Førstår mig bara inte på denna serie...ændå så kan jag komma på mig sjælv tittandes på denna serie..:S...ENDA pluset ær att de satte in Charlie Sheen som vice borgmæstare i serien.....o vad har mr Sheen och jag gemensamt?.......JUSTE.....CHARLIE!!!!!..:P

8...Joey... Måste vara en utav de sæmsta spinoffs någonsin....De hade lite bra grejer....men ændå fan..Joey som var en av mina favoriter i serien vænner o som va så sjukt rolig blev helt pløtslig tråkig....kan vara pga att han helt pløtligt børjade ta ansvar o inte længre va den lattjiga joey som inte bryr sig...nu hade han pløtsligt en karriær,en sambo(systersonen),egen lægenhet o allt va en vuxen har.....Vad kan man dra før slutsats på detta?......VUXEN=TRÅKIG!!!

9...My name is Earl...Har vissa avsnitt som jag tyckt e gaaaalet bra..men har aldrig riktigt kunnat fastna før denna serie...det enda STORA pluset me denna serie e att 2 av mina nærmaste kompisar e EXTREEEEMT lika huvudkaraktærerna i serien...hahaha..:P


10...Just shoot me... Hela serien utspelas på ett modemagasin....o så e d så TRÅKIIIIIG!....deras punchlines må va de mest førutsægbara punchlines EVER!....o så vet jag inte riktigt vem som innehar huvudrollen i denna serie...haha...man borde veta sånt efter bara 1 avsnitt...men jag har sett ett antal o vet fortf inte...:P


aja....nu har jag rankat lite.....d finns juh jææævligt många sæmre serier.....lægg mærke till att jag næstan bara rankat komedi serier...d e d enda jag brukar sitta o titta på....d e nog df jag e så sjuuukt komisk ibland.:P..hahaha..skoja....nee men d bidrar nog lite iaf till hur jag beter mig och hur min personlighet e...

nu ska jag nog sætta mig o kolla på lite TV...hoppas nåt bra går...Gonatt

Kommentarer
Postat av: Fonzie

Scrubs e väl den sämsta serien någonsin...... De e inte komedi för fem öre ..... den e bara larvig!

Spin City måste jag säga, att den var bättre med Michael J Fox.

Annars håller jag med om resten ;)

2009-07-19 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0