TJOLAHOPP!!

YO YO YO gott folk....allt væl?...Hær e d alla tiders....eller nae nu øverdriver jag men d e væl ok...Kænner att jag har vart sjuuuukt duktig hela denna vecka...har trænat VAAARJE DAG! o nu e d fredag igen vilket betyder att idag går all træning åt helvete!!!!...hahaha...ska næmligen festas ikvæll..men ska førsøka ta d lugnare æn vanligt...får væl se hur d går...hehe...

før øvrigt kan jag berætta att jag har gjort min førsta tatuering på øvningsskinnet jag fått....jag e faktiskt ganska nøjd...den e juh sjukt amatørmæssig men ændå...før att ha vart førsta gången så blev den rætt ok......DET ÆR SVÅRARE ÆN MAN TROR!!!!......ska lægga upp bilder snart på lite skisse jag gjort på papper o givetvis ska ni få se min 1:a tatuering någonsin...førhoppningsvis inte den sista jag gør..hehehe...e sjukt sugen på att læra mig faktiskt.....

neee nu ska jag fan førsøka klura ut hur man lægger in bilder...så ni får se mitt verk.:P...
Wuhuuuuw...nu vet jag hur man lægger in bilder...så hær kommer lite skisser,målningar och "tatueringar" som jag gjort..:P

E inte helt nøjd me skuggningen men den funkar vælÆnnu en bild som jag inte riktigt gillar skuggningen på...men ændå..heheHade lite tråkigt...men rætt cool blev bilden ændå.:DNågot man e tvungen att gøra om man vill læra sig tatuera..hehedessa e de førsta skisserna jag gjorde:)



Inka solguden då....va bara tvungen att få in nåt som har me bolivia att gøra.:Plitte blommor till de som gillar sånt..heheEn lieman helt enkelt..hehe

Extremt amatørmæssig men ændå fan...før att va førsta gången så får den duga!!:Psjukt kul att tatuera!hær e den førsta tatueringen jag någonsin gjort i mitt liv!...hahaha...jag lovar att jag kommer bli bættre..:P




 

4 av de bilder/tavlor jag e stoltast øver..:D


Kommentarer
Postat av: fyrberg

sjukt snygg bild på mannen som röker, kan du kopiera eller något? tänkte ha som tavla..?

2009-06-05 @ 15:34:05
Postat av: chala

shu man.:D...tack.:D...kopiera?8-)...den e rætt stor...jag har den hængandes i mitt rum..hehe..ville du ha som tavla?..kanske går o gøra mindre.:)

2009-06-05 @ 15:39:49
Postat av: Jenny

Grymt fina skisser du gjort. Gillar fisken/karpen. Kan du inte skissa något indianmotiv hehe så köper jag skissen av dig. Har ett indianarmband på armen men ska göra något över hehe. Ha det

2009-06-06 @ 09:47:22
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0