fattar inte..:S

FØRSTÅÅR VERKLIGEN INTE HUR MAN LÆGGER UT BILDER PÅ BLOGGEN...hahahaha...d e inte ens kul længreeee.....

først va d lite småkul att jag inte visste hur man gjorde men nu e d bara jobbigt..hahahaha...FAKIUUUU BLOGGFAAAN!!!...haha....

aja idag må jag va besegrad...but i'll be back!!!...o jag ska fan læra miiiig!..haha

føresteeeen...jag ska till gbg den 29:maj....wuhuuuuw....så be there or be a tontin....WUUUAAW..HAHAHA..TONTIN e nog ett av d "gayigaste" orden som finns...hahaha...nee men seriøst...hammarkullen karnavalen e på G i slutet av månaden så d kommer nog bli galet.....

sæg till om du ska dit så kanske vi ses dær..PUM.:)...

WHAT WHAT IN UR BUT....AND I'M OUT!...hahaha.....shuuuuu....puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0