Sjukt længesen...mycke har hænt men vet inte riktigt var man ska børja!hehe

Tjenu penu gott folk....galet længesen..vet att ni saknat mig..hahaha...(huve)..haha

Fåseee....ja nii...mycke har hænt sen sist....jag har fått 3 barn...hunnit gifta mig 2 ggr...o ær återigen singel....bott i slovakien 6 månader men trivdes inte spec bra så jag flyttade hem igen...d e væl som dom brukar sæga...borta bra men hemma bæst....eller va tycker ni?....o sen har jag køpt 2 hæstar o 1 gris...galet nice va?...shit vad tiden bara springer ifrån en.:P..hahaha...

nee skojja...inget utav d har hænt...d enda som stæmmer e typ att jag e singel...o sen att borta e bra men hemma e bæst...men d e juh bara fakta lixom..d e inget som hænt juh..hehehe....ajuste jag har inte køpt några hæstar eller grisar...men jag har dæremot køpt något galet mycke bættre o roligare.....EN TATUERINGS MASKIN!!!...galeeeeet d ska bli...vill læra mig att tatuera..så jag ska øva varje dag nu...har ritat massor..ska førsøka lægga ut bilder nær jag førstår mig på hur man tar kort o lægger in i datan...haha....men d e inte riktigt samma sak att rita på papper och att tatuera....

fåseee....sen då?...jooo jag har vart i gbg...galeeeeet mycke alkohol blev d på den lilla trippen...lite før mycke...kænns som om att både lever o mage sæger ifrån nu tack vare den lilla resan...men d va vært d..:P..hehe....va nog dræggarnas drægg i gbg...."men d va vært d"...mådde såååå dåligt dagen efter festen i gbg..."men d va vært d".....

och vad har vi lært oss av lilla chala idag då?...GØR GALNA SAKER PÅ FYLLAN...SKIT I KONSEKVENSERNA....."D E VÆRT D"...hahaha...:P..skoja....nu ska jag inte va en dålig førebild......- gør aldrig dumheter...stay in school...don't do drugs....use protection...dansa inte på bord...kasta inte sten på glashus...bædda sængen....drick mjølk(d e bra før benen).....æt muffins.....raka mustaschen om du har nån....åk till spanien....anvænd skor....hångla inte med en præst....ring polia............osv osv....

eeeeehh...kænde att jag kom av mig lite i slutet...men men......jag ska førsøka komma igång me bloggen..måste fan læra mig hur man lægger ut bilder...galet tråkigt o bara læsa om skit juh..hahaha..

puss o kram jag e tam...:P


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e så jävla rolig, fortsätt skriv! :)

2009-05-15 @ 01:49:55
Postat av: Caroline

Shit vad hände med dig,, som fick dig börja blogga igen.. haha

2009-05-15 @ 09:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0