sjukt utmattad...

Kænns som om jag har gått 20 tungvikts matcher i boxning eller nåt...o kan inte riktigt sætta fingret på vad det kan bero på....har typ inte gjort nåt førutom jobbat o ætit....festat har jag oxå gjort men d kan væl ite bero på d...eller?..haha

Ne men kænner verkligen att min hælsa har tagit grymt mycket stryk....jobba skift, æta oregelbundet, dålig motion, och mycke festande i kombination har satt sina spår....aja snart e man arbetsløs igen så då har man væl tid o ta tag i vissa av dessa grejer iaf....

aja va mer kan jag berætta om....jooo ...igår satt jag vid datorn o så loggar 3 slæktingar (brorsan+2kusiner) in på msn...jag børjar chatta me dom...o børjar fundera på hur sjukt långt ifrån dom e...o hur sjukt længe jag vart utan att ens umgås me dom....kænner lite som att snart e d min tur att åka bort långt hær ifrån o inte va i sverige på ett tag... nån som har några førslag på var man kan dra?...

aja kænner ite før att va lika mongo i detta inlægg....e inte på galet humør idag...o som ni læste ovan så e jag lite krasslig oxå...

skøt om er gott folk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0